Hämta hyrbilskvitto

Avis har gått över till ett nytt och förbättrat system för hanteringar av hyrbilskvitton

För att söka efter ett kvitto, ange hyreskontraktsnummer eller bokningsnummer.
Vänligen notera: Hyrbilskvittot kan hämtas först 36 timmar efter avslutad hyra.

 

Hur söker jag efter mitt hyrbils?
Du kan söka efter din faktura med ditt hyreskontraktsnummer, kundnummer (Wizard nr) eller bokningsnummer.

Vid sökning med hyreskontraktsnummer
  • Om din hyra ägde rum i Europa eller Afrika, vänligen lägg till bokstaven E innan hyreskontraktsnumret (exempel E397854159)
     
  • Om din hyra ägde rum i USA eller Kanada, vänligen lägg till bokstaven U innan hyreskontraktsnumret (exempel U975214597)
     
  • Om din hyra ägde rum i Australien eller Nya Zeeland vänligen lägg till bokstaven P innan hyreskontraktsnumret (exempel P369754125)


Vid sökning med kund (Wizard) nummer
Om du söker efter kund (Wizard) nummer, visas fakturan för din senaste hyra.

Vid sökning med bokningsnummer
Du finner ditt bokningsnummer vid toppen av e-post bokningsbekräftelsen, exempel 1235678SE1.

 

Var finner jag mitt hyreskontraktsnummer?

Image alt

Ditt personliga hyreskontraktsnummer genereras på det hyreskontrakt som du erhåller vid hyresperiodens start (när du hämtar upp din bil). Kontraktsnumret återfinner du längst upp till vänster, markerat med ett blått X på exempelkontraktet till höger.